Pro soukromého podnikatele není nic horšího, než když o jím nabízené zboží nebo služby není zájem. A to logicky, protože když není zájem, není obrat, bez obratu není zisk a bez zisku nemá takové podnikání smysl, protože se z něj nedá vyžít. Platí to pro podnikatelské aktivity, jež jsou nám známé od nepaměti, tedy pro ty realizované v našem existujícím světě, a neméně to platí i pro podnikatele, kteří svůj byznys přesunuli na internet.
Představte si jenom, jak se asi musí cítit soukromník, který si pořídí svůj podnikatelský web a nemá na něm žádoucí odezvu ze strany internetové veřejnosti! Investuje do vzniku svého webu a pak mu na něj snad dokonce nikdo nezamíří, a to v současné situaci, kdy se to lidmi na síti jenom hemží a mělo by tu být zákazníků habaděj. To vypadá pomalu jako nějaká schválnost.
Jenže schválnost to není. Takový neúspěch pramení jenom z toho, že se lidé na internetu o takovém webu nedozvědí. Samozřejmě za předpokladu, že za to nemůže třeba i nevýhodná podnikatelova nabídka, což se také může stát. A co potom s tím?
Pak může takovému podnikateli s nezbytnou propagací jeho nabídky, jež je prvním nakročením k dosažení žádoucích úspěchů, pomoci PPC – systém. Tedy využití typu reklamy vyznačujícího se tím, že se zde neplatí za pouhou její existenci, ale až za to, co tato propagovanému podnikateli skutečně přinese, kolik zájemců z řad internetové veřejnosti zaujme. Což je v tomto případě snadno změřitelné a kontrolovatelné.
A proto je PPC – specialista někým, na koho by se měli obracet ti, jejichž byznys nemá na internetu žádoucí odezvu a potřebuje podpořit. Protože s využitím právě tohoto způsobu propagace se tu dá skutečně efektivně dosáhnout výrazných změn k lepšímu. Bez rizika, že si takový doposud neúspěšný podnikatele zaplatí za něco, čemu se sice říká reklama, co mu ale nakonec nic nepřinese.